fredag den 8. juni 2007

Funability

Denne har jeg til gengæld hygget mig med- specielt letter James. Da jeg så nåede til at skulle lægge mit billede på bloggen fungerede "james" den ikke - så derfor er der endnu ikke kommet sådan et.
Det kniber stadig med at få nok tid - problemet er at vi har meget lidt sammenlagt kontortid - den bliver altid delt i småbidder af alle de andre arbejdsopgaver og til tider kan man blive frygtelig frustreret over at være bagud med alting. Det er også svært at bruge kollegerne som sparringspartnere - hvis vi endelige har kontortid sammen er vi sikkert ikke ved den samme "ting".
Ikke at det ikke er sjovt og relevant - det er bare lidt overvældende engang imellem midt i al det andet - og når man nu ikke er en vanvittig stor nørd, men kræver lidt"indkøringstid"
Men jeg vender tilbage...

Ingen kommentarer: